czwartek, 14 lipca 2016

Baton Zmiany Zmiany Aloha - recenzja

O batonach Zmiany Zmiany słyszałam i czytałam wiele dobrego, niestety w żadnym stacjonarnym sklepie ich nie widziałam. Kiedyś jadłam dwa smaki, nie do końca pamiętam które, ale wspominam je bardzo dobrze. Dlatego straszliwie ucieszyłam się, gdy udało mi się nawiązać współpracę z firmą wytwarzającą te pyszności i otrzymałam do spróbowania wszystkie smaki :)


Zmiany Zmiany to firma produkująca zdrowe batony, wyłącznie z roślinnych i naturalnych składników. W ich skład wchodzą przeróżne suszone owoce, orzechy i ziarna, natomiast nie uświadczymy w nich konserwantów i innych niepożądanych dodatków. Już szata graficzna papierowych opakowań wskazuje na naturalność - jest minimalistyczna, pozbawiona przesadnych zdobień i pstrych kolorów. Istnieje 6 smaków batonów, a ja postanowiłam zacząć od Alohy - batona z energią.


W jego skład wchodzą daktyle, figi, słonecznik, migdały, kokos, orzechy nerkowca oraz nierafinowany olej kokosowy, co dla mnie wydało się idealną kompozycją. Słodycz pachniał przyjemnie, choć niezbyt intensywnie - ucieszył mnie szczególnie brak zapachu zwietrzałych wiórków z którymi nie raz już miałam do czynienia w batonach tego typu. Jest umiarkowanie twardy, a przy tym plastyczny - przy krojeniu nożem stawiał lekki opór, lecz przy gryzieniu okazał się mięciutki - był lekko lepiący, ale nie przyklejał się do zębów.


Po spróbowaniu od razu poczułam przyjemną, naturalną i idealnie wyważoną słodkość, pochodzącą od daktyli i fig. Daktyle w smaku dominują, ale i figi czuć dość wyraźnie, a obecne w nich pesteczki chrupią na każdym etapie degustacji. W przekroju można dostrzec spore kawałki orzechów nerkowca i migdałów, dodatkowo w całej przestrzeni zostały rozproszone wiórki kokosowe - w smaku także dało się je wyczuć, jednak spośród składników tłustych najsilniej czułam pestki słonecznika, przypominające o sobie przy każdym gryzie. Obecność wiórków i oleju nadawała całości kokosowego akcentu, ale batona nie określiłabym mianem kokosowego. Natrafiając na większy fragment orzecha dało się poczuć wysoką jakość użytych składników - nie dopatrzyłam się żadnych dziwnych posmaków w stylu zleżałych orzechów z nutką pleśni. Kompozycja okazała się dla mnie w 100% trafiona i ciekawa byłam, czy pozostałe batony okażą się tak dobre - ten niewątpliwie mnie zachwycił - zarówno smakiem, jak i konsystencją :)


WARTOŚĆ ODŻYWCZA
Jak pisałam we wstępie, w skład batona wchodzą same naturalne składniki, a pozbawiony jest on, poza chemicznymi dodatkami, także glutenu, składników odzwierzęcych i białego cukru. Ważący 69g wegański słodycz posiada 277kcal, więc dla osób odchudzających się pewnie będzie to znaczna ilość, ale to zdrowe kalorie, pochodzące z orzechów i suszonych owoców - taka kombinacja naprawdę świetnie odżywia spracowany mózg :)


Cena: 7 - 8zł
Więcej na temat batonów możecie przeczytać na stronie internetowej firmy, warto odwiedzić także fanpage strony na facebooku. 

30 komentarzy:

  1. Gratuluję współparcy :) Z chęcią zjadłabym Kosmos :) Aloha mnie nie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa zatem jestem jaka będzie moja hierarchia smaków :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tego pudełeczka pełnego takich pyszności ! O firmie nie słyszałam, ale bardzo mnie zainteresowały ich produkty. Aż zajrzałam na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci polecam te batony :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji jeść takich batonów, ale słyszałam o nich wiele dobrego i chętnie bym ich spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłam,ale kompozycja jakby dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie idealne :) Szkoda, że nie można ich kupić stacjonarnie :( Rzadko robię zakupy przez Internet, więc raczej się nie zanosi, żebym je zamówiła. Ciekawa jesten Twoich kolejnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych miejscach są stacjonarnie - zobacz w zakładce gdzie kupić na ich stronie. Może gdzieś znajdziesz, chociaż mi się nie udało, a w kilku miejscach byłam...

      Usuń
  6. Uwielbiam te batony! Są nieziemsko przepyszne! Cudowne składy i dobre źródło zdrowej energii! :) Gratuluję współpracy i życzę kolejnych tak udanych i owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fajnie, że dobry skład idzie w parze z dobrym smakiem :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię te batoniki, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam! Kupuję go przy każdej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ciągle na liście do kupienia ;) Zazdroszczę kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam i pyyyyyyyyyyyyyyszny był <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są pyyyszne i zdrowe :D Bardzo jesteśmy ciekawe jak zasmakuje Ci Petarda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym wszystkie :d
    Super się prezentują ,:D
    Pozdrawiam, muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu,a jak nawiazalas te wspolprace?Oni sie do ciebie odezwali,czy ty do nich?Sorki,ze tak wypytuje,ale trz chcialabym nawiazac jakąś,a nikt mnie nie chce :c Moze moglabys mi napisac w mailu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiórków, nie wiórek, to w blogosferze jakaś plaga :P W opinie zabrakło mi olejowego posmaku zimnych ogni, hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już poprawiłam :D Zazwyczaj mówię i piszę "wiorków", ale widocznie i mi się udzieliła blogerska plaga :D

      Usuń
  15. Uwielbiam zmianyzmiany, a najbardziej Lewy sierpowy! I wszyscy klienci sklepu, w którym pracuje też potwierdzają zgodnie, że to najlepszy baton :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skład super, ale cena jak dla mnie z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością spróbowałabym tych batonów. Ich opakowanie, jak i wygląd samych batonów zachęcają do spróbowania. Taki skład to naprawdę rzadkość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć takiej pysznej współpracy :) też ich stacjonarnie nie widuję a zjadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem #teamKosmos ale Alohę również mile wspominam. Szkoda tylko, że cena jest dość wysok, ale za jakość się płaci.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...